Publikovat v dnešní době není příliš velký problém. Téměř každý zkušenější uživatel internetu si může založit své vlastní stránky nebo blog (viz RenéNEKUDA.cz). Jenomže tato zahlcenost má i své komplikace – někdy něco hledáme a místo kýžené informace jenom klikáme nebo neustále obměňujeme klíčová slova.

Můj kamarád Honza Horna to vystihl velmi trefně:

Možná jste to zažili taky. Hledáte informace o službě či výrobku. Najedete na stránky dané firmy a tam na vás na úvodní stránce dlouze promlouvá nažehlený pan ředitel. Prostě fůra řečí o ničem. Anebo: vyťukáte webovou adresu do internetového prohlížeče a zmáčknete „Enter“. Naskakuje ukazatel načítání úvodní animace. Po 10 vteřinách jste na 35 procentech a pomalu vás to přestává bavit. Oba uvedené příklady mají jedno společné: cílem takových webů je plýtvat vaším časem.

A právě Honza založil testovací stránky, kde si můžete sami vyzkoušet, jestli je váš web skutečně na hovno. Stačí odpovědět na 8 otázek ANO či NE a výsledek je tu (RenéNEKUDA.cz je z 25% na hovno; apoň budu mít co dělat po večerech)! ;)

Odkaz na dané stránky je: www.webnahovno.cz

3 komentářů

  1. Jan Horna 13. 3. 2010 – 17:06

    Díky René za reklamu, teprve teď jsem tento Tvůj článek objevil :)

    1. René Nekuda 13. 3. 2010 – 18:11

      Není zač; rádo se stalo. ;)

  2. Pavel Železný 12. 7. 2011 – 08:57

    Můj web je celý úplně na hovno, ale podle toho testu je jen z 88%. ;) Žeby někde chyba?

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *