Seth Godin: „Proč jsou bizarní nápady úspěšnější, než ty nudné?“

TED přednáška

Dnešní doba je definována zhruba takto:

  1. mnoho možností,
  2. málo času.

Pak se není čemu divit, že reklamy přestávají fungovat, lidé se moc nezajímají o produkty, které kupují, a že reklamní agentury vymýšlejí fialové krávy a mluvící bakterie ve vašem záchodě.

Seth Godin je světový guru marketingu, produktivity a kreativity. Dle mého názoru je to „best of the best“.

Podívejte se proto na jeho zajímavou přednášku TEDu, kde poutavě vysvětluje proč, když přijde na naši pozornost, jsou špatné nebo bizarní nápady mnohem úspěšnější, než ty nudné…

Poznámka: České titulky nastavíte pomocí červeného menu „View subtitles“, a pak českou verzi „Czech“.

Sdílení

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Další čtení…

Pojďte tvořit!

Vyzkoušejte jedinečné kurzy tvůrčího psaní, které splnily sen již tisícům lidí. Nejsou určeny jen spisovatelům… :) 

4 myšlenky u článku „Seth Godin: „Proč jsou bizarní nápady úspěšnější, než ty nudné?““

  1. Na jednu stranu jsou lidé znudění, tak se chytají na jakýkoliv nesmysl, na druhou stranu mnohdy nemají ani na základní potřeby, ale silk místo milk si koupí, i kdyby stálo dvojnásobek. Originalita i za cenu nesmyslnosti a zbytečnosti.
    Ale o tom je duch doby, a kdo chce být úspěšný, musí lidem nabízet nějaké lepidlo.
    Jen u nás v Česku moc té originality ani hravosti nevidím.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *