Dnešní časy jsou definovány zhruba takto:

  1. mnoho možností,
  2. málo času.

Pak se není čemu divit, že reklamy přestávají fungovat, lidé se moc nezajímají o produkty, které kupují, a že reklamní agentury vymýšlejí fialové krávy a mluvící bakterie ve vašem záchodě.

Seth Godin je světový guru marketingu, produktivity a kreativity. Dle mého názoru je to “best of the best”.

Podívejte se proto na jeho zajímavou přednášku TEDu, kde poutavě vysvětluje proč, když přijde na naši pozornost, jsou špatné nebo bizarní nápady mnohem úspěšnější, než ty nudné …

Poznámka: České titulky nastavíte pomocí červeného menu “View subtitles”, a pak českou verzi “Czech”.

4 komentářů

  1. Jan Horna 13. 3. 2010 – 17:08

    Velice dobrej TED Talk, diky za odkaz, resp. vlozene video.

    1. René Nekuda 13. 3. 2010 – 17:19

      Je dobrej, já vím. ;) Díky za komentář!

    2. Jana W. 13. 3. 2010 – 17:24

      Taky se mi líbí. Díky za zveřejnění!

  2. petaSk 24. 11. 2011 – 20:59

    Na jednu stranu jsou lidé znudění, tak se chytají na jakýkoliv nesmysl, na druhou stranu mnohdy nemají ani na základní potřeby, ale silk místo milk si koupí, i kdyby stálo dvojnásobek. Originalita i za cenu nesmyslnosti a zbytečnosti.
    Ale o tom je duch doby, a kdo chce být úspěšný, musí lidem nabízet nějaké lepidlo.
    Jen u nás v Česku moc té originality ani hravosti nevidím.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *